האם שיטת סופטנס יכולה לעזור גם לך. שנבדוק?

אני רוצה להזמין אותך לתרגל איתי, כאילו אנחנו עכשיו בשיחה אישית. תצטרפי אלי?

ראשית חשוב לי להבהיר. התרגול מטרתו לבחון ביחד, האם אני יכולה לעזור לך. אני הולכת להעביר אותך את אותו התהליך שהעברתי כבר למעלה מ 2,000 שיחות ייעוץ ב 8 השנים האחרונות.

הבהרה:

אם התהליך לא יניב תוצאות אנחנו נוכל לחזור עליו יחד בפגישת זום כשאני מדייקת אותו עבורך, אבל, ברוב המקרים אפשר לצפות להקלה בכאב כבר בזמן התרגול. כבר בדקות הקרובות. ככל שהתרגול יתרחק מכאב, מתיחה ומאמץ, כך הוא יהיה יעיל יותר. 

אני2

מה אנחנו מחפשים לפני תרגול?

נחפש 2 מצבים בהם הכאב מופיע, במנוחה ו/או בתנועה. ניזהר מאד שלא להגביר חלילה את הכאב בזמן הבדיקה. ננסה לדייק באיזה מקום/שלב בטווח התנועה הכאב מופיע.

תנועות לדוגמה לבדיקה:

א. כיפוף לפנים בעמידה תוך ליטוף הרגליים, הפנית ראש לאחור או למעלה, קירוב אוזן לכתף, הרמת יד ועוד
ב. כיפוף הצידה בישיבה במרכז הכסא, בליטוף הרגל הקידמית של הכסא עם היד באותו הצד,
ג. קימה מכסא, הליכה, או כל תנועה אחרת שמכאיבה

אם הכאב מופיע רק אחרי כמה דקות ויותר של פעולה מסויימת, כדאי למדוד זמן מתי הכאב מופיע בלי תרגול מקדים ועם תרגול מקדים. כאן נחפש הופעה מאוחרת שת הכאב אחרי תרגול מקדים. 
אם זה לא מסתדר לך, אפשר לבחור תנועה שמבטאת את מידת שחרור השרירים של האיזור הכאוב.  

אחרי תרגול

כאן נבדוק את הכאב במנוחה ובתנועה. האם יתכן שעכשיו הכאב מופיע בעוצמה פחותה (באותה נקודה בטווח התנועה או במנוחה) או שהוא לא יופיע כלל?

מוכנה? שנצא לדרך? הנה אנחנו מתחילים בתרגול בישיבה

מתחילים מהתנועה שאולי הכי מזוהה עם שיטת סופטנס: תנועת הבננה. אין טעם בתרגול בישיבה אם תנוחה זו מכאיבה לך.  בהמשך תמצאי גם תרגול בשכיבה

תרגול #1 תנועת הבננה

תרגול #2 ישיבה על מפתח

תרגול #3 בננה במעלית

תרגול #4 בננה עם אמות על השולחן

תרגול #5 בננות עם תמיכה לראש

תרגול בשכיבה

תרגול #6 הבלטת עצם החזה בישיבה

תרגול #7 הבלטת עצם החזה בשכיבה

נו... אני ממש סקרנית! איך היה?

האם זיהית הקלה? האם בתנועה או במנוחה?  הנה מה שאני ממליצה לך לעשות, כדי להשתחרר מהכאבים שלך:

אני מציעה לך לעשות את הצעד, לרדת מהגדר, כי כואב שם… ולשוחח איתי. אם אראה שאני אכן יכולה לעזור גם לך, אני אזמין אותך ללמוד ממני. 

לפני שתמלאי את פרטייך בטופס אני חייבת להזהיר אותך באהבה: ב 97% מהשיחות שאני עושה אנשים חווים הקלה בכאבים בשיחה עצמה. אז אם לא ראית שיפורים בעצמך, סביר מאד להניח שבשיחה איתי הם יופיעו.

הרשמה לשיחה עם אורנה:

התכניות המובילות שלנו

התכנית לעוף עם הגוף

(לשעבר הפיג'מית)

התכנית המבוקשת ביותר שלנו, מתאימה לסובלים מכאבים אבל גם לכל מי שרוצה לטפל ולטפח את גופו בעצמו, למניעה ולתחזוקה. התכנית מלמדת איך להתנהל נכון עם הגוף ברמת הרגלי התנועה העמוקים. התרגולים בתכנית הם בעיקר בשכיבה. התכנית מגיעה עם ליווי אישי צמוד לחודש.

מועדון הבננות - נעים ביחד

התכנית הקטנה המבוקשת ביותר שלנו שמשלימה את התכנית לעוף עם הגוף (לשעבר הפיג'מית) אבל גם עומדת בפני עצמה. התכנית כוללת 240 סרטוני הדרכה קצרצרים לשחרור ולמניעת כאב בחיי היומיום (בישיבה, בעמידה ובהליכה). שמגיעים אלייך על בסיס יומיומי לאורך שנה.

תלמידים משתפים בחוויות