איך שיטת סופטנס מטפלת בכאב כרוני ובכאבים של פיברומיאלגיה

בהדרגה התמונה מתבהרת לי. אני מבינה מה אני הולכת לספר וללמד ויודעת כמה הידע הזה הוא מציל חיים. אני גם יודעת כבר איזה שיעור סופטנס אני אלמד את התלמידים שלי ויודעת שההשפעה של הידע הזה תחלחל עוד הרבה זמן אחרי שהארוע הסתיים.

אני יודעת שיהיו כאלה שיגידו לי שנים אחר כך שמה שלימדתי פתח להם את הדלת לעולם של רכות. של שחרור מכאב, של התנהלות אחרת עם הגוף שלם. אני יודעת גם שהם אולי יספרו לי בדיעבד שהסדנה הזו היא מה שהציל אותם.

אני יודעת כי זה קרה לי היום במפגש של מועדון הלביאות של סמדר מילר. ניגשה אלי אחת הנשים שנרשמה לארוע ואמרה לי ישר בפנים (בלי שלום והי ומה העניינים) “את שינית לי את החיים. בזכות מה שלימדת אותי העפתי כאבים ומקצוע שלא התאים לי והיום אני בעצמי עוזרת לאחרים ומשתמשת עדיין בידע שנתת לי לפני 20 שנים”

צמרמורת.

הסדנה הזו עדיין בהתהוות. אני עוד בוחרת מה לספר ואיך, כי הכי חשוב לי שמתוך כל השפע של הידע הקיים אני אנגיש לך בדיוק את מה שיכול לעזור לך לייצר שינוי ומהר.

לסדנה הזו יש כבר תאריך ודף מידע (שעוד יתרחב) אבל ההרשמה המוקדמת נפתחה עכשיו ואני מזמינה ואתך, אם את סובלת מכאב כרוני, או מפיברומיאלגיה, ואת רוצה לצאת מהכאבים שלך ומוכנה להשקיע בזה לימוד ובעיקר תרגול, של כלים מעולם הפיזיותרפיה עם תנועה רכה ויצירתית מעולם הפלדנקרייז – אז אני כאן בשבילך. בואי. בוא.

שמה לך קישור בתגובה הראשונה להרשמה לסדנה לטיפול בכאב כרוני ובפיברומיאלגיה.

.

*בתמונה: יוצאת מערפל.

.

כל המידע על הסדנה לטיפול בכאב כרוני ובכאבים של פיברומיאלגיה – בלחיצה כאן

.

בוידאו תלמידה בקורס סופט מאסטרס שביקשה להשאר בעילם שם אבל משתפת בהתרגשות בשחרור מכאבים של פיברומיאלגיה

כתיבת תגובה