סדנת הליכה בשיטת סופטנס

אני כל הזמן חושבת עלייך, על איך אני יכולה לעזור דווקא עכשיו, והנה מה שיצא מזה הבוקר 🙂

הימים האלה של אזעקות ושל צורך השרדותי לרוץ לממ”ד או כשזה תופס אותך מחוץ לבית ואת צריכה להתכופף או אפילו להשכב מאחורי מחסה… הם ימים מאד מאתגרים. וכנראה גם מכאיבים.. כאילו בעיות הגב שלנו היו צריכים עוד סיבה להתקיים.. תוסיפו לזה סטרס ואני יודעת שהמצב רק מחמיר. גם הכאבים שלנו.

חשוב לי להביא משב רוח אופטימי בהקשר לזה:

יש המון מה לעשות עם הכאבים שלך, בהליכה ובכלל. זה קל וזה נעים ומתי אם לא עכשיו זה הזמן המתאים ביותר להשתחרר מכאבים ולשפר איכות הליכה.
אני מזמינה אותך לסדנת הליכה, חדשה, כמוה מעולם לא עשיתי. הסדנה תכלול תרגולים בעמידה, בהליכה, אבל גם בשכיבה. 

חובת ההוכחה עלי:

אני אראה לך כבר בסדנה עצמה שהתרגולים משפרים לך את ההליכה, גם אלו שנעשים בשכיבה. 
התרגולים גם יכולים להפחית ואפילו להעלים כאב. בכל הגוף. במיוחד כאבים שנובעים מהגב (וזה רוב הכאבים, גם אם את לא מודעת לזה)
הקלטת הסדנה תישאר זמינה לך לתמיד באתר הקורסים של שיטת סופטנס.

מטרת הסדנה:

להפוך אותך לקלת רגליים, יותר משהיית לפניה, כדי שתוכלי להגיע מהר יותר לכל מקום. כדי שההליכה לא תהיה מכשול בשבילך, אלא הנאה וכדי ש”על הדרך” יפחתו ואולי גם יעלמו כאבים מהם את סובלת, אולי כבר שנים.

נעים להכיר: שיטת סופטנס:

את הידע שתקבלי בסדנה לא ניתן למצוא בשום מקום אחר והוא מגיע מהחיבור שאני עושה בין ידע מעולם הפיזיותרפיה עם תנועה רכה מעולם הפלדנקרייז. זוהי שיטת סופטנס.
אני מזמינה אותך להירשם במחיר הרשמה מוקדמת, רק ליומיים, ב 345 ₪. ניתן להעביר בביט לנייד האישי שלי 052-8771828.

ויש בונוס אישי, שאני נותנת באהבה:

10 הנרשמים הראשונים לסדנה מקבלים במתנה חצי שעת שיחה איתי עוד השבוע, במטרה לעזור לך כבר להתחיל ולשפר את מצב הכאבים שלך או את ההליכה שלך (או את שניהם). שיחה כזו תעזור לי לדייק את התכנים של הסדנה עבורך. ובכלל, אני מאד נהנית לפגוש אתכם אישית, אחת על אחת, ולעזור לכן ולכם.

לחיצה כאן – למעבר לדף ההרשמה לסדנה ולהקלטה שלה

כתיבת תגובה