7 סיבות שיכולות לעשות לך חשק לבוא לשיעור ניסיון בחוג סופטנס בזום לשחרור מכאב

 בשקט בשקט נפתח בית הספר לחוגי סופטנס בזום לטיפול עצמי בכאב ואני יודעת שחלקכם עכשיו מרימים גבה. ובצדק.

חוג בשיטת סופטנס בזום לטיפול בכאב?!

אז כן. לגמרי. וזה כבר עובד מדהים.

הבהרה קצרה: את שיטת סופטנס ייסדתי מתוך השילוב בין הכלים העמוקים לשחרור מכאב של הפיזיותרפיה (אני פיזיותרפיסטית מוסמכת) עם התנועה הרכה והיצירתית של הפלדנקרייז (אני גם מורה לפלדנקרייז). השילוב מנצח. ואני רוצה לתת לך לנצח את הכאבים שלך בעזרתו.

ולענייננו:

אם את סובלת מכאבים שנובעים מהגב, ויכולים להתבטא בכל הגוף (כולל פיברומיאלגיה!), אז חוג סופטנס בזום לטיפול בכאב יכול להיות הפתרון שלך, ואני מזמינה אותך לבדוק את זה בשיעור נסיון.

אגב, חשוב לדעת: גם כאבים במפרקים רחוקים מהגב כמו ברך, כתף ועוד – ברוב המקרים נובעים מבעיות גב או קשורים אליהן (גם אם הגב עצמו לא מטריד אותך ביום יום) לכן שחרור של הגב, בעיקר בחלקו העליון, יפחית ויעלים כאבים בכל הגוף.

***********

הנה 7 סיבות שיכולות לעשות לך חשק לבוא לשיעור נסיון בחוג סופטנס בזום לשחרור מכאב:

1. את לא לבד! את יוצאת לדרך הסופטנס עם עוד כ 5 נשים שסובלות גם הן מכאבים (פחות כייף לבוא לחוג שבו כולן בטוב ורק לך כואב. נכון?)

2. יש לך מסגרת! ואת לא צריכה לצאת בשבילה מהבית! אם לא נעים בחוץ, אם אין לך זמן או כח לכל הנסיעות האלה (או אם אין לך סבלנות להיות נחמדה).

3. המסגרת תעזור לך לשמור על שגרת תרגול רך בכל מקום בארץ ובעולם. שגרה של *תרגול רך* קריטית לשחרור מכאב

4. את תרוויחי את מה שהוא הכי קרוב לליווי אישי שלי! (שעולה המון המון כסף) ואת תוכלי להמשיך איתו (בעלות של חוג רגיל) ככל שתרצי.
בשיעורי החוג את תשמעי את הקול שלי, את תראי את אודי מתרגל על המסך ואת תקבלי משוב אישי מהמורה שלך לסופטנס.

5. את תחסכי אלפי שקלים בשנה על עלויות הנחייה/טיפול אישי (כולל עלויות יציאה מהבית וזמני נסיעה והמתנה – כספים וזמן שלא חוזרים)

6. את תקבלי ליווי כמעט אישי ממורה לסופטנס שתלווה אותך בקבוצה הקטנה אליה תצטרפי (שיהיו בה כ 5 נשים) על בסיס של פעם או פעמיים בשבוע.
המורה שלך לסופטנס תכיר אותך, תשמור עלייך, תעזור לך להבין מתי את לא מדייקת, ותסביר לך כל מה שאת צריכה לדעת על שחרור מכאב בסופטנס.

7. את תרגישי בגוף שתרגול סופטנס לא רק משחרר אותך מכאב מתי שתרצי, אלא הוא גם מלמד את הגוף שלך להתנהל אחרת בעולם. באופן שמפחית ומעלים את העומס והשחיקה, באופן שמטפל לעומק בגורמים האמיתיים של הכאב!

***********

חוג סופטנס בזום מתאים ל:

א. אנשים כאובים שזקוקים לשגרה כדי לתרגל (וזה רובינו)

ב. אנשים שרוצים לשפר ‘על הדרך’ גם: יציבה, שיווי משקל, קלות וזריזות תנועה (כן כן! כל זה קורה מתרגול רך בשכיבה!)

ג. אנשים שרוצים ללמוד עוד על גופם כי פשוט נעים להם לנוע וכי הם רוצים להיות חלק ממסגרת בה יוכלו להתמיד בטיפול בעצמם גם אם לא כואב. כמניעה.

***********

מה את תרוויחי מתרגול בחוג סופטנס בזום לטיפול בכאב?

1. סוף סוף שחרור עצמי, יסודי ועמוק מהגורמים האמיתיים של הכאב שלך, וכמובן גם מהכאב שלך, בלי להיות תלויה יותר ברופאים, במטפלים, בזריקות ובניתוחים ש”יצילו” אותך (והם אולי עוזרים, אבל לא לאורך זמן)

2. תחושה שאת לא לבד עם הכאב שלך. בסוף כל מפגש מדברים על זה. כל אחת בוחרת את התנועות מתוך המפגש שעשו לה טוב מהשיעור התורן, ושאותן היא “לוקחת” איתה עד המפגש הבא, כדי לתרגל ולשמר את השפעת המפגש.

3. היכרות עם מגוון עצום של תנועות משחררות מכאב. המגוון חשוב ואפילו קריטי. זה לא באמת עוזר לחזור שוב ושוב על אותן התנועות. בגיוון יש המון הגיון.

4. ידיעה שאת עושה כל שביכולתך למנוע מהכאב לחזור. מניעה זה השלב הבא אחרי השחרור מכאב. והוא קריטי.

***********

ואחרון חביב, מה אני ארוויח מזה שתבואי ללמוד ממני?… 😉

יותר אנשים יבינו את הכאב, למה הוא בא, ואיך משתחררים ממנו וכך יהיה פחות כאב בעולם. וזו השליחות שלי.

כן אורנה, תני לי עוד מידע על חוגי סופטנס בזום לשחרור מכאב ולמניעה שלו!

כתיבת תגובה