זה קרה אתמול.

אתמול אחה”צ היה לי מפגש מרגש אם אישה יקרה. נקרא לה ח’.

ח’ ביקשה את עזרתי לגבי כאב כרוני ומציק מאד שיש לה במפשעה, ברגל בה הוחלף לה מפרק ירך. היא סיפרה לי שהכאב מתעורר בכל פעם שהיא מרימה רגל כדי לעלות מדרגה. ולח’ יש הרבה מדרגות בבית…ח’ עמדה לפני בדיקה יקרה ואולי גם מכאיבה, התלבטה מה לעשות וביקשה את עזרתי.קבענו לנו שעה בזום וניגשנו לעניין. צילמתי אותה מרימה את הרגל לכיוון הבטן, עד לגובה המקסימאלי האפשרי שנוח לה איתו, כדי שנוכל להשוות את המצב בתחילת התרגול לסופו. ואז ביקשתי ממנה להישכב על המזרן ולתרגל גלגולי אגן בעזרת לחיצת כפות רגליים למזרן. פשוט. בסיסי.

אני יכולה לספר לכם שכבר תוך כמה דקות של תרגול ח’ זיהתה שתנועת קירוב הרגל אל הבטן – נעשית כמעט בלי כאב בזכות אביזר סתרים, סודי וקשה מאד להשגה: סדין כתום (אל דאגה, הפטנט הזה עובד עם כל צבע של סדין)את הסדין הכתום ח’ שמה בין החצי התחתון של הישבן ובין המזרן. התפקיד שלו היה למקם את האגן עם מידה מינימאלית של גלגול.כל מה שתרגלנו היה גלגולי אגן כשח’ שוכבת על הגב בברכיים עומדות כפופות.המטרה שלי היתה להראות לח’ שהארכת השרירים בגב התחתון (הארכה ולא מתיחה) גם אם היא מינימאלית, יכולה להוריד את הכאב במפשעה, כשהיא מרימה את הרגל. וכך היה!תוך כמה דקות של תרגול גלגול אגן בכמה ווריאציות, יכולת הרמת הרגל של ח’ ללא כאב – השתפרה מאד. בעיקר בשכיבה, אבל גם בעמידה.ח’ קיבלה ממני המון רעיונות לתרגילים והבטיחה לעדכן.שום רופא מהרופאים הרבים שהתייעצה איתם לא ידע להגיד לה מה עושים עם הכאב הזה. חלקם טענו שהוא בא מהגב ועדיין לא יכלו לעזור לה מעבר לכך. חלקם טענו שהכאב מגיע משריר במפשעה ומזל שהיא לא הלכה בכיוון הזה – לבדיקה היקרה ואולי גם המכאיבה.

אני כל כך שמחה שיכולתי לעזור לה ומזמינה אתכם להיפגש איתי גם כן.תפרתי לכם חבילה של 3 אפשרויות למפגש איתי בזום, תבחרו מה מתאים לכם. יש לי מקסימום 10 שעות של מפגשים כאלה באוגוסט ואני מזמינה אתכם להיעזר בי בהם.

מה שח’ הבינה היום יכול לשנות לה את החיים. לפחות מבחינת הכאב והמחירים שהיא שילמה על הכאב הזה שהיא מסתובבת איתו כבר 3 שנים.

אני ממש מבקשת: אל תוותרי עלייך אף פעם. אל תשאירי אף אבן לא הפוכה בדרך שלך לשחרור מכאב. ואני כאן כדי לעזור. גם לך.

את העזרה ממני את יכולה לקבל בזום, בלי לצאת מהבית, מכל מקום בו את נמצאת בארץ או בעולם.במפגש עצמו שנעשה בזום (וזה עובד מדהים. אני רואה הכל) אני בונה לך תכנית פעולה לשחרור מכאב צעד אחרי צעד. את מתרגלת איתי ואנחנו שתינו רואות מה עובד בשבילך וכך אני מדייקת לך את התנועות לאלו שמתאימות לך ומפחיתות לך כאב באופן המהיר והיעיל ביותר האפשרי.

בנוסף את מקבלת את הקלטת המפגש כמו גם את סיכומו (אותו אני כותבת במהלך המפגש) חברי קופת חולים ובעלי ביטוחי בריאות פרטיים יכולים לקבל החזר של כ 75% על המתנה הזו שהם נותנים לעצמם. תדמייני את זה. את קמה בבוקר ואת יודעת בדיוק מה יפחית ויעלים לך את הכאבים. ואת זה את עושה. רבע שעה בבוקר, רבע שעה בערב (ככל שמתרגלים יותר הכאבים חולפים/פוחתים משמעותית מהר יותר). אפשר כמובן גם לתרגל יותר, כל עוד כואב ודחוף לך להשתחרר מהכאב. 

ההצעה הנדירה הזו בהנחה מיוחדת תקפה רק ל 7 נרשמים ורק בימים אלו כדי שנוכל להפגש עד סוף אוגוסט (אפשר להפגש גם אחר כך כמובן אבל לא במחיר המיוחד הזה).  

כדי לדעת אם אני יכולה לעזור גם לך, אני מזמינה אותך להירשם לקבלת שיחת היכרות בת כשעה, בזום, בה נתרגל יחד, ונראה אם אני יכולה לעזור לך עם תרגולי שיטת סופטנס. המפגש הוא בתשלום סמלי של 98 ש”ח.

אחרי שנראה שאני באמת יכולה לעזור, נוכל להתקדם למפגשים האישיים בתשלום נוסף. איך מתחילים? מוודאים שאני באמת יכולה לעזור לך. נרשמים לשיחה אישית איתי, ישירות דרך היומן שלי, מתרגלים איתי בסופטנס, ויודעים אם רוצים להמשיך למפגשים לבניית תכנית פעולה לשחרור מכאב.

מוכנה להתחיל את הדרך שלך לשחרור מכאב? כאן מתאמים שיחה אישית איתי. בואי בסופטנס

כתיבת תגובה