איך הירך ו/או הברך שלך?

שיטת סופטנס נלמדת עוד מעט כבר שנתיים, ב 4 קורסי מורים לסופטנס. שניים כבר הסתיימו. הקורס החמישי בדרך. המסלול נראה ברור וידוע. הקורסים גדלים בהדרגה ואיתם רמת האושר שלי, על כך שהשיטה פורשת כנפיים. נפתח אפילו קורס שיווק בסופטנס במיוחד לתלמידים ולבוגרים, כדי שהשיטה תגיע לעוד אלפי אנשים.

ואז הגיע נאוה.

את נאוה אני מכירה כבר קרוב ל 10 שנים, היא אחת התלמידות הראשונות בקורס לעוף עם הגוף שלומדים בו כבר קרוב ל 1,000 איש (קורס מצולם שנראה כמו חוג פלדנקרייז, אבל מגיע עם כלים לשחרור רך מכאב מעולם הפיזיותרפיה)היאוש מהכאבים והכאבים החזקים שהגבילו אותה מאד בהליכה, שלה, יחד עם העידוד חם שלי, גרמו לה להחליט להצטרף לקורס מורים, למרות שאינה מורה או מטפלת.

עד לפני כחודש נאוה עוד הלכה עם הרולטור ("העגלה" כך היא קוראת לה). כשהיא נשענת עם כל כובד משקלה על הידיות, לא מסוגלת לדרוך על כף רגל ימין, וליישר את מפרקי הירך והברך מרוב כאב, כמעט בכלל. היום, אחרי 2 מפגשים אישיים איתי בזום, בהם התאמתי לה תנועות מעולם הסופטנס לשחרור מכאב, וגם לשחרור ממגבלת היישור של הירך והברך,(מגלה לך בסוד שאלו תנועות רכות לשחרור של גב עליון בעיקר… ששששש….)

נאוה תלמידתי האהובה כבר צועדת בהנאה, בלי סבל!

עם קביים, ודורכת חלקית, על כל כף רגל ימין, באופן שיכלה רק לחלום עליו במשך יותר משנה. נאוה ואני יצאנו למסע כדי להוציא אותה מהנכות שלה. בינתיים זה נראה לגמרי אפשרי. שתינו מכוונות לכך שהיא תוכל להשתחרר גם מהקביים. אני מזמינה אותך לעקוב אחרי המסע הזה, ללמוד ממנו ולהעביר את הידע הזה הלאה. לעצמכם, לתלמידים ולמטופלים שלכם. מה שנאוה לומדת ממני יכול לעזור בעיקר לכל מי שסובלים מכאבי גב תחתון, מפרקי ירך וברך (אבל אני לא אופתע אם מי מכם ישתף אותי שבזכות התרגול אותו לימדתי את נאוה פחתו כאביו בעוד מקומות בגוף).

מדובר על סדרת מפגשי אקוואריום בהתהוות. חלקם כבר היו והביאו תוצאות נפלאות, חלקם עוד יהיו. נאוה מספרת שכבר עכשיו היא חזרה להנות מההליכה, בצורה פנסטסית. וההליכות שלה שהיו עד לא מזמן סבל גדול, חוזרות להיות מהנות.

גם את יכולה להקל על עצמך, או לרכוש כלים וללמד בעזרתם אחרים, בזכות הצפייה בהקלטות המפגשים שלי עם נאוה.

כתיבת תגובה