קשה לך לתרגל לבד לאורך זמן כדי להשתחרר מכאב? זה נורמאלי

את לא בטוחה שאת מתרגלת נכון? גם זה נורמאלי

את סובלת מכאבים כבר שנים ועדיין מקווה שהפיזיותרפיסט/מעסה/מדקר/מטפל בשיאצו/רופא שלך יציל אותך? טוב, אולי זה כבר פחות נורמאלי… 🙂 (במיוחד כשזה עומד מול מבחן התוצאה)

מנסיון של 25 שנים כפיזיותרפיסטית וכמורה לפלדנקרייז אני יכולה לומר לך בוודאות, לא חייבים לחיות תלויים במישהו אחר שיציל אותנו. מעצמנו:

אנחנו מקלקלים לעצמנו. אנחנו נעים באופן שמייצר עומס ושחיקה וכאב, אנחנו נעים מעט מדי ובעיקר בתנועת קוויות. אין יצירתיות בתנועה שלנו. היא מונוטונית. רובינו או הולכים או יושבים או עושים שוב ושוב את אותם התרגילים.

אנחנו לא מדעים לזה אבל אנחנו תקועים עם אותם הרגלי תנועה עמוקים שמכאיבים לנו והם לא יפסיקו להכאיב ואין אף אדם חיצוני שבאמת יכול לשנות לנו אותם. הם שלנו. התפקיד שלנו הוא ללמוד להתנהל אחרת בעולם. זה אפשרי וזה הכרחי, אם אנחנו רוצים להשתחרר מכאב.

מכירים כבר את אלברט איינשטיין שאמר שלעשות שוב ושוב אותו הדבר ולצפות לתוצאה שונה, זה לא נורמאלי. נכון?

השנה הזו רק התחילה. השחרור שלך מהכאבים יכול להתחיל כבר ביום ראשון הקרוב, בקבוצה אינטימית שתתרגל יחד בימי ראשון ו/או שלישי, בין השעות 17:30-18:45.

חלק מהקומות כבר נתפסו.

תמרה אלוני תדייק אתכם עם השיעורים המצולמים שלי, תוודא שאם עושים הכל נכון ומדוייק, תבדוק מה שלומכם אם לא הגעתם והעיקר – תעזור לכם להניע תהליך של שחרור מאותם הרגלי תנועה עמוקים שמייצרים את הכאבים שלכם. שחרור עמוק, יסודי, שההשפעה שלו תלך איתכם שנים ארוכות.

בסרטון שצירפתי כאן למטה, מרים אופיר, תלמידה וותיקה בחוג סופטנס משתפת בשמחה (ויש לה סיבות טובות לכך) חוויות מהחוג.

מתחילים בראשון בין 17:30-18:45, ויש גם קבוצה בימי שלישי שאותן שעות.

לחיצה כאן – לכל המידע וגם להרשמה לחוג.

כתיבת תגובה